B365.pl - Twoja platforma zakupowa
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Regulamin (stary2)

Regulamin

Dla zamówień składanych do dnia 24.12.2014 obowiązuje:
Regulamin Sprzedaży obowiązujący do 24.12.2014

 

B365.pl
Regulamin Sprzedaży / Ogólne Warunki Sprzedaży dla umów zawieranych na odległość,
obowiązujące od 25.12.2014 r.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin określa zasady korzystania przez Nabywców ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę.
2. Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Nabywcom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.

DEFINICJE

Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:
1. Sprzedawca – Consulting-IT Aleksander Całko z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała ul. Karpacka 24/b19, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 9371834081, który prowadząc działalność gospodarczą dokonuje w ramach Sklepu sprzedaży towarów lub świadczenia usług.
2. Sklep – zbiór stron internetowych i narzędzi informatycznych (serwis internetowy) zarządzanych przez Sprzedawcę i pozwalających Nabywcom na zawieranie Umów sprzedaży lub Umów o świadczenie usług, dostępny w domenie internetowej: B365.pl.
3. Nabywca – zarejestrowany Użytkownik, który w ramach Sklepu zawarł Umowę sprzedaży lub Umowę o świadczenie usług.
4. Umowa sprzedaży – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz Nabywcy rzeczy.
5. Umowa o świadczenie usług – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Nabywcy usługi lub usług.
6. Umowa – obejmuje Umowę sprzedaży oraz Umowę o świadczenie usług.
7. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
8. Materiały – informacje zawarte na stronach internetowych Sklepu, m.in. nazwy i opisy oraz zdjęcia i ilustracje graficzne towarów, oznaczenia producentów towarów.
9. Użytkownik – użytkownik Internetu, korzystający ze Sklepu, nabywający lub zamierzający nabyć towary lub usługi prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu.

B365.pl to sklep internetowy, dostępny w domenie b365.pl, prowadzony przez Consulting-IT Aleksander Całko z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ul. Karpackiej 24/b19, NIP: 9371834081, z którą Klienci mogą się kontaktować pod następującym adresem mailowym sklep@b365.pl 


1. Consulting-IT Aleksander Całko  prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez strony internetowe dostępne w domenie b365.pl.

2. Klienci  mają możliwość korzystania z B365.pl dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w B365.pl (dalej: „Konto”) . Świadczenie usług w ramach Konta na B365.pl ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą z Consulting-IT Aleksander Całko  dotyczącą Konta, w każdym czasie poprzez napisanie stosownego emaila na adres sklep@b365.pl. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Consulting-IT Aleksander Całko  jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.

3. W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta w B365.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: adres dostawy, adres do faktury / paragonu, adresu e-mail oraz hasła. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a Consulting-IT Aleksander Całko , której przedmiotem są usługi świadczone przez Consulting-IT Aleksander Całko , na warunkach określonych w Regulaminie. 

4. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie czynności tego podmiotu w B365.pl, może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z korzystaniem z B365.pl oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Klienta.

5. Wszystkie produkty dostępne w B365.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Jeżeli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone przy opisie produktu!

6. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych B365.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany produkt wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie tradycyjnej. 

7. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE – ZAWARCIE UMOWY


- Nabywca ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie w trybie 24 godzin/7 dni w tygodniu/365 dni w roku z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, w szczególności postanowień dotyczących przerw technicznych. 
- Przed złożeniem zamówienia, Nabywca umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Nabywcy agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług Nabywca może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka. 
 - Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu, Nabywca zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych, służących do określenia: 
a. adresu dostawy, 
b. sposobu dostawy, 
c. sposobu dokonania płatności za towar/usługę. 
-  Nabywca określa adres dostawy poprzez wypełnienie – według wyboru Nabywcy – formularza, o którym mowa w punkcie 3 Regulaminu. Zamówiony towar/usługa będzie dostarczona pod adres wskazany zgodnie z postanowieniami niniejszego ustępu. 
- Zamawiający dokonujący zakupu w Sklepie B365.pl, wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez operatora platformy sklepowej, na której funkcjonuje 
- Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku prawidłowego złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Nabywcy informacje o złożonym zamówieniu (dane przedmiotu sprzedaży lub usługi oraz cena). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Nabywcę, podając przyczynę nieprawidłowości. W przypadku błędu, leżącego po stronie Sprzedawcy, a dotyczącego przedmiotu sprzedaży, Sprzedawca, niezwłocznie po stwierdzeniu tego błędu, odmówi potwierdzenia zamówienia.
- Po złożeniu prawidłowego zamówienia i po przesłaniu Nabywcy informacji o złożonym zamówieniu, umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
- W przypadku Umowy o świadczenie usług Sprzedawca powiadomi Nabywcę o minimalnym okresie, na jaki ma być zawarta Umowa jeśli dotyczyć ona będzie świadczenia ciągłego lub okresowego.

-Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale firmy kurierskiej DPD. Klient ponosi koszty dostawy które są ustalone przy każdym produkcie!

8. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Consulting-IT Aleksander Całko  dotycząca zakupu danego produktu w B365.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w B365.pl  jest adres dostawy wskazany przez Klienta.

9. W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych produktów, składających się na jedno zamówienie złożone w ramach B365.pl, Consulting-IT Aleksander Całko  może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej części zamówienia.

10. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w B365.pl produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Możliwe są następujące formy płatności:

- Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu. W wybranych przypadkach Consulting-IT Aleksander Całko  zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.

- Przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Consulting-IT Aleksander Całko , zamówienie jest przekazywane do realizacji.

- Przelewem online – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. – krajowej instytucji płatniczej, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. Opcja zapłaty przelewem online jest dostępna w wybranych kategoriach produktowych.

- Płatności shoper - forma płatności elektronicznej obsługiwana jest przez Blue Media S.A.

- Kartą płatniczą (Visa, Mastercard) - każda transakcja płatności kartą jest w sposób bezpieczny autoryzowana przez PayU S.A. (co może chwilę potrwać). Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

- Raty PayU - usługa Raty PayU jest oferowana przez Finanse Ratalne sp. z o.o. i dostępna u pośredników kredytowych Alior Raty sp. z o.o. oraz PayU S.A.,  wykonujących czynności faktyczne związane z zawarciem umowy pożyczki.

- Raty w systemie Santander - usługa za pośrednictwem firmy Santander.

11. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnych w B365.pl, Consulting-IT Aleksander Całko  zastrzega sobie  prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności i dostawy.

12. Czas dostawy produktów wynosi nie więcej niż 40 dni od dnia zawarcia umowy. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy.  
13. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych na stronach internetowych producentów. Zwroty, reklamacje należy wykonywać poprzez zamieszczony na stronie formularz:http://b365.pl/reklamacja.html Po zgłoszeniu sprawy należy oczekiwać na odpowiedź ze strony serwisu, w przypadku akceptacji każde zgłoszenie otrzymuje numer RMA. Należy nakleić w widocznym miejscu na paczce. Sprzęt należy dostarczyć na adres serwisu na własny koszt. Adres serwisu: Serwis Consulting-IT Aleksander Całko ul. Karpacka 24/b19 43-300 Bielsko-Biała. Numerem RMA należy posługiwać się także dzwoniąc na infolinię. Dzięki numerowi RMA rozpatrywanie zgłoszeń przez Consulting-IT Aleksander Całko  odbędzie się sprawnie, przy czym podanie numeru RMA nie jest warunkiem koniecznym do rozpatrzenia zgłoszenia Klienta. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Consulting-IT Aleksander Całko  Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. 

14. Consulting-IT Aleksander Całko  odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

16. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Consulting-IT Aleksander Całko  niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Consulting-IT Aleksander Całko  albo Consulting-IT Aleksander Całko  nie wymieniła produktu  na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. 

17. Consulting-IT Aleksander rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Consulting-IT Aleksander Całko  nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Consulting-IT Aleksander Całko  W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość" (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia.

18. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Klient może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu. Postanowienia niniejszego art. stosuje się odpowiednio do odstąpienia od umowy dotyczącej Konta. 

19. Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w B365.pl i będzie obejmował produkt tego samego rodzaju. Chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić drogą mailową na adres "Biura Obsługi Klienta" w okresie nie dłuższym niż jeden miesiąc od zakupu nowego urządzenia, ale nie krótszym niż 14 dni  od jego zakupienia. Zwrot dokonywany jest po zweryfikowaniu przez Consulting-IT Aleksander Całko  dokonanych przez Klienta zakupów oraz nadaniu indywidualnego numeru RMA takiego zwrotu, które nastąpi w okresie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Klient wysyła zużyty sprzęt do magazynu Consulting-IT Aleksander Całko  wskazanego w art. 13, na swój koszt. 

20. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu B365.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu B365.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.

21. Podane przez Klientów dane osobowe Consulting-IT Aleksander Całko  zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności zawartą w Załączniku nr 1 do Regulaminu . Klient dokonujący zakupu w B365.pl wyraża zgodę na przetwarzanie adresu e-mail w celu przesłania ankiety umożliwiającej wyrażenie opinii o dokonanej transakcji w B365.pl. Adres e-mail będzie przetwarzany przez Consulting-IT Aleksander Całko. 

22. Consulting-IT Aleksander Całko  może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach B365.pl. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Consulting-IT Aleksander Całko , który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w B365.pl  zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że  zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.

23. Klient  przy pierwszym logowaniu w B365.pl.  licząc od chwili wejścia w życie zmian zostanie powiadomiony o takich zmianach i o możliwości ich akceptacji. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy z Consulting-IT Aleksander Całko

24. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.

25. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Consulting-IT Aleksander Całko w ramach B365.pl będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

ZAŁĄCZNIK nr 1
Polityka Ochrony Prywatności

1. Consulting-IT Aleksander Całko  przykładają szczególną wagę do ochrony prywatności Klientów. Consulting-IT Aleksander Całko  z należytą starannością dobierają i stosują odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych, w tym zabezpieczenia o charakterze programistycznym (między innymi systemy szyfrowania danych). W szczególności Consulting-IT Aleksander Całko  oraz Sklep zabezpieczają dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Consulting-IT Aleksander Całko  oraz Sklep sprawują stałą kontrolę nad procesem przetwarzania danych oraz ograniczają dostęp do danych w możliwie największym stopniu, udzielając stosownych upoważnień tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do prawidłowego świadczenia usług za pośrednictwem B365.pl. 

2. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez Klientów, w związku z zakupami w B365.pl jest  Consulting-IT Aleksander Całko

4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Klientów, jak również ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celach związanych z działalnością Consulting-IT Aleksander Całko  oraz Sklepu w zakresie B365.pl, w tym w celu zawierania, realizacji i rozliczenia umów sprzedaży w ramach B365.pl (obsługi transakcji sprzedaży towarów), a także w celach ich archiwizacji.

5. Podanie jakichkolwiek danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. Podanie danych wymienionych w pkt. 3 Regulaminu jest konieczne w celach określonych w pkt.2.

6. Klienci mogą przeglądać B365.pl oraz zamieszczone w nim oferty dotyczące towarów bez uprzedniej Rejestracji oraz podawania danych osobowych.

7. Dane podawane przez Klienta w trakcie Rejestracji są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem, do obsługi konta w B365.pl  oraz do innych czynności związanych z zawarciem lub wykonywaniem umów sprzedaży. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagane przez Regulamin i przepisy prawne warunki. Dane kontaktowe, za zgodą Klienta, wykorzystywane są również do przesyłania Klientowi przez Consulting-IT Aleksander Całko  informacji o spółce i świadczonych przez nią usługach. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.

8. Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom trzecim w przypadkach wskazanych przez Consulting-IT Aleksander Całko  oraz Sklep i za zgodą Klientów.

9. W przypadku uzyskania przez Consulting-IT Aleksander Całko  lub Sklep wiadomości o korzystaniu przez Klienta z B365.pl niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami, Consulting-IT Aleksander Całko  lub Sklep może przetwarzać dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności, pod warunkiem, że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.

10. Dane osobowe Klientów, dokonujących płatności on-line lub w ramach usługi Raty PayU za towary nabyte w B365.pl, są przekazywane spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, NIP:779-23-08-495, krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP1/2012. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayU S.A. oraz następuje: 

a. w celu obsługi (zrealizowania) przez PayU S.A. płatności za nabyte w B365.pl produkty,
b. niezwłocznie po wyborze przez Klienta w B365.pl sposobu dokonania płatności w formie płatności on-line.     

11. Dane osobowe Klientów, dokonujących płatności za pomocą Rat w systemie Santander są przekazywane Santander Consumer Finanse S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Strzegomska 42c wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000094876, NIP: 898-10-11-992  oraz następuje: 

a. w celu obsługi (zrealizowania) przez Santander Consumer Finanse S.A. płatności za nabyte w B365.pl produkty,
b. niezwłocznie po wyborze przez Klienta w B365.pl sposobu dokonania płatności za pomocą Rat w systemie Santander

12. Consulting-IT Aleksander Całko  zapewniają realizację uprawnień Klientów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Klienci mają w szczególności prawo do wniesienia – w przypadkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych – pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych ze względu na swoją szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, gdy Consulting-IT Aleksander zamierzają je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Consulting-IT Aleksander Całko  danych osobowych innemu niż Consulting-IT Aleksander Całko  administratorowi danych.

13. Consulting-IT Aleksander Całko  zapewniają Klientom możliwość przeglądania i modyfikacji danych osobowych. Consulting-IT Aleksander Całko  zapewniają Klientom możliwość usunięcia danych osobowych ze zbioru danych w przypadku odstąpienia od umowy, o którym mowa art. 17 Regulaminu, a także w innych przypadkach jeśli to wynika z obowiązujących przepisów prawa. Consulting-IT Aleksander Całko  mogą odmówić usunięcia danych Klienta wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Klient ten nie uregulował wszystkich należności wobec Consulting-IT Aleksander Całko lub też gdy Consulting-IT Aleksander Całko  uzyskają i utrwalą wiadomość, że Klient swoim dotychczasowym zachowaniem w B365.pl naruszył Regulamin bądź obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie tych danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.

14. Dodatkowo, okazjonalnie, Consulting-IT Aleksander Całko  za odrębną zgodą Klienta, przesyła ankiety mające na celu badanie preferencji Klientów i dostosowywania oferty B365.pl do ich oczekiwań, w tym umożliwiające wyrażenie opinii o dokonanej w Sklepie transakcji. Klient w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania ankiet.

15. Consulting-IT Aleksander Całko  wykorzystuje adresy IP zbierane w trakcie połączeń internetowych w celach technicznych, związanych z administracją serwerami. Ponadto, adresy IP służą do zbierania ogólnych, statystycznych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie). Dane te nie są łączone z danymi podanymi przez Klientów i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych.

16. Consulting-IT Aleksander Całko  stosuje pliki "cookies". Informacje zbierane przy pomocy "cookies" pozwalają dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Klientów, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Klientów z B365.pl. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików "cookies" zasadniczo nie uniemożliwia korzystanie z B365.pl, może jednak spowodować pewne utrudnienia. Szczegółowe postanowienia odnoszące się do plików Cookies określa Polityka Cookies zamieszczona na stronie.


ZAŁĄCZNIK nr 2
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności.
Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru. Możesz skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, który znajdziesz poniżej.

Przesyłkę nadaj na adres:
Serwis Consulting-IT Aleksander Całko,  
ul. Karpacka 24/b19
43-300 Bielsko-Biała

UWAGA!
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;

2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;

4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli;

8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.



FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Dodatkowo prosimy wypełnić formularz na naszej stronie pod adresemhttp://b365.pl/reklamacja.html

Serwis Consulting-IT Aleksander Całko,  
ul. Karpacka 24/b19
43-300 Bielsko-Biała
sklep@b365.pl 


Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................
Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ...........................................................................................


Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

AUTORYZOWANE SERWISY

''

Infolinia Epson: +48 0801 64 64 53

Serwis DEA
ul. Obozowa 61
01-418 Warszawa
tel.: +48 22 837 87 67
www: www.dea.com.pl

"LetMeRepair"
ul. Czestochowska 140
62-800 Kalisz
tel.: +48 62 753 8096
tel.: +48 62 766 7771
www: www.letmerepair.com

''

AB Service
ul. Transportowcow 11
02-858 Warszawa
tel.: +48 22 855 04 60
fax: +48 22 5455 881
e-mail: toshiba@abservice.com.pl

PC Factory SA
Lozienica, ul. Prosta 30
72-100 Goleniow
tel.: +48 91 44 11 044
fax: +48 91 44 11 046
e-mail: pomoc@pcf.pl

Comp S.A.
ul.Jagiellonska 78
03-301 Warszawa
tel.: +48 22 4650 750
fax: +48 22 4650 780
e-mail: toshiba_serwis@css.pl

''

Blasc Sp. z o.o.
ul. Młynarska 48
01-171 Warszawa
tel.: +48 22 535 50 30
fax: +48 22 535 50 29
infolinia: +48 0800 309 409
e-mail: serwis@blasc.pl
www: www.blasc.pl

Comp Safe Support S.A.
ul. Jagiellońska 78
03-301 Warszawa
tel.: +48 22 465 09 99
fax: +48 22 465 07 12
e-mail: pomoc@comp-css.pl
www: www.css.pl

INFONET Projekt S.A.
al. Krakowska 264
02-210 Warszawa
tel.: +48 22 211 36 36
e-mail: serwis@infonet-projekt.com.pl
www: www.infonet-projekt.com.pl
Warszawa, Żywiec, Wrocław

NTT System S.A.
Biuro Obsługi Klienta
ul. Osowska 84
04-351 Warszawa
tel.: +48 22 610 09 79
e-mail: reklamacje@ntt.pl
www: www.ntt.pl

RAM-SERWIS Sp. z o.o.
al. Jerozolimskie 200
tel.: +48 22 863 27 77
fax: +48 22 863 27 82
e-mail: lenovo@ramserwis.pl
www: www.ramserwis.pl
Warszawa, Kraków, Łódź, Sopot,Poznań, Wrocław

''

Brother Polska Sp. z o.o.
ul. Garażowa 7
02-651 Warszawa
tel.: +48 22 6077660
fax: +48 22 6077663
www: http://www.brother.pl/

''

XEROX POLSKA SP Z O.O.
ul. Domaniewska
52 02-672 Warszawa
pomoc: +48 22 878 78 78,
serwis@xerox.pl
tel.: +48 22 878-78-00 fax: +48 22 878 78 01

''

OKI:
e-mail: tech@oki.com.pl tel.: +48 800 12 00 66

''

SAMSUNG
www: http://www.samsung.com/pl/support/ServiceLocationsMain.do tel.: +48 801 172 678

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl